Followers

onsdag 17 februari 2016

Oj

Nu har jag inte skrivit här på väldigt länge .Det har hänt rätt mycket kan man säga! Jag har flyttat till Uppsala och påbörjat min sista kurs i engelska, engelska C. Trivs här ypperligt! Är härligt att vara tillbaka i Sverige, men jag längtar också tillbaka till England.

Troligen, åker jag tillbaka dit till hösten och läser på distans. Min pojkvän är klar med sina studier och ska börja jobba, så jag kommer att kunna flytta ihop med honom. Spännande tider! Då är planen att jag ska börja läsa Svenska som Andraspråk. Behöver läsa tre sådana kurser och sen kan jag bygga på med en lärarkompletterande utbildning så får vi se vad det blir av mig.

Ska försöka skriva lite oftare  här, om allt möjligt jag har på tankarna.

Bild som min pojkvän tog när han var här förra veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar