Followers

lördag 29 juni 2013

Svar på kommentar "Fascination för affärer"

Anonym har kommenterat inlägget "En... genial idé"

HAHAHA! Du är rolig Tua, men på ett sött sätt ;) Hahah Ica Maxi som om det skulle vara nåt exotiskt..
/Lovisa 


Svar:
Hihi, men det ÄR ju lite exotiskt för mig! Tänk, jag är van med Strömsund, där utbudet av affärer är sannerligen begränsat. Varje ny affär jag går in i blir som om det plötsligt öppnats nya möjligheter! Idag har jag spanat in Myrorna, så det blir dagens rese-projekt.
Kommer ihåg när jag var i Tyskland och gick in i en penn-affär. En affär för pennor! Hur coolt är inte det? Mina tyska vänner skrattade gott åt mig och tyckte det var himla roligt att jag var fascinerad av en affär. Själv gick jag stolt ut därifrån med flera olika sorters bläckpennor, av ett sådant slag som är omöjligt att få tag på i Sverige.
Ica Maxi var riktigt bra tycker jag! Det fanns ju typ tusen avdelningar med mat från världens alla hörn vilket var grymt roligt att se. Det var ganska farligt att vara inne där, så mycket jag ville ha och en begränsad möjlighet att bära hem allt :( Menmen! Nya tag idag! Jag hade ju planerat att köpa en del kläder, men hittills har jag inte hittat ett enda klädesplagg - jag var fullt upptagen med att suga in storstadsstämningen.

Vi seeeeeees! :D
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar