Followers

tisdag 4 juni 2013

Känslorna är bäst

Förväntan. Längtan. Nyfikenhet. Alla tre, helt underbara.

Jag älskar att längta, att vara nyfiken och förväntansfull. Hur blir det? Vad ska vi göra? Hur kommer det att vara? Hur kommer det att kännas? Det är lite som med julafton, dagarna innan julafton är faktiskt bättre än själva julafton. Nu är det så. Nu är det precis så! Sommarlovet ligger bara ett litet steg framför mig. Sommarlovet kommer att bjuda på konvent, på Grekland, på jordgubbar och på ljusa sommarnätter. Jag längtar. Jag längtar, vill ha sommarlov, men ändå inte. För jag vill ha innan sommarlov!

När det väl händer, det där man längtat till, så är det ju nästan över. Då är det nästan förbi! Men, samtidigt så är det ju trevligt när det väl händer också.. det är bara inte samma sak. Inte samma känsla i kroppen. Nu vet jag inte riktigt vad som komma skall och det är den känslan, den underbara känslan, som jag älskar så mycket.

Det går lite trögt här i bloggen, jag har inte så mycket att skriva om - är den sista spurten i skolan nu så jag har en del att göra. Men nu har jag låååånghelg, så lite tid för att blogga ska jag minsann på! Tjoho!
Här är jag, för ganska precis ett år sedan. Håret alltså...
Här också ganska precis ett år sedan, men jag hade lagt i en färgbomb i håret... Saknar den längden faktiskt! Nu är mitt hår nästan till bh-bandet, blivit otroligt långt på den senaste tiden. Hm, nu blev jag sugen på att lägga i en färgbomb också. 

1 kommentar:

  1. Det är snyggt med rött hår!! Saknar det ibland :)

    Sv: Nej, jag har faktiskt inte provat det. Däremot åt jag souvlaki VARJE dag, med då med ris :) Suuupergott! Något annat du måste prova om du åker dit är grillad fetaost. Det är suveränt :)

    Åh. God frukost! Tunnbröd är så gott :) Kram

    SvaraRadera