Followers

tisdag 25 september 2012

Födelsedagsbilder

Ja må jag leva! Ja må jag leva! Ja må jag leva uti hundrade ååår! Ja visst ska jag leva, ja visst ska jag leva, ja visst ska jag leva uti huuuundrade åååår!

Maränger!

Skivad banan och små bitar av mörk apelsinchoklad

Min första portion av typ femhundratusen! Åt seriöst mig proppmätt.

Vaniljglass..

Hallonsorbet!
Tidigare idag åt jag kladdkaka (på riktig choklad, suuupergod!), grädde och en stark latte. Jag är stolt. Sjutton år.. äntligen. Och jag mår bra! Det trodde jag inte när jag fyllde sexton :')

4 kommentarer:

  1. Jättegrattis min gullunge!

    SvaraRadera
  2. Härligt! kunde du äta allt utan att "Må dåligt" =)
    kladdkakan ser grym ut!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis vännen! Hoppas att du kunde njuta av dagen :D Det förtjänar du <3

    SvaraRadera
  4. Grattis igen! ^^
    Skrev innan på fb, men vet inte om du såg... Iaf, ville bara säga tack för all inspiration! Jag kämpar och hoppas kunna komma så långt, må så bra och kunna äta allt som du. Du är en förebild!
    Ha en bra dag <3

    SvaraRadera