Followers

måndag 23 juli 2012

Bara för att

Igår åt jag den största glassen jag ätit. Det var fyra kulor på glasscafeét Lejonet och Björnen. Dog av smaskighet! Jag tog kulorna banan&choklad, mocca&espresso, italiensk vanilj och texasfudge. Kombinationen var klockren! Banan&choklad var faktiskt godast. Det smakade som en riktig marängsviss, inte konstgjord banan som man kan tro. Sen hade jag ju marängtopping också.. Hihi. Jag är ledsen att vi inte har en sådan glassbar där jag bor, jag hade helt klart varit stamkund i så fall!

Efter glassen köpte jag godis. Resegodis tänkte jag. 200 gram ungefär hade jag tänkte skulle passa, men det hamnade på 435 ändå. Så var det med den saken. Jobbigt med så sjukt stora godisaffärer. Men samtidigt bra!

Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm där jag ska byta. Har nog med tid för att äta sushi på centralen där. Ska nog klämma ned en tiobitare, minst! Sushi är ju så sjukt gott. Misosoppan också..

Fyra kulor och marängströssel. Borde vara förbjudet, så gott var det!


Jag har köpt en Nimbus 2000! Vad tycks? :D



1 kommentar: